7.23.2007

Smile an ever-lasting smile

患了重感冒,好奇怪尼一年病了兩次
好耐無病過
現在每日都返港台
其實講真,,,,,無咩野學到….我是說真的
係個度做野既人其實都好膚淺
講朱先生講左n個星期…仲未厭…….唉
近排有好多野諗
有時會諗到自己再返大學讀書係逃避緊一d野
定真係仲追求緊自己人生理想
好奇怪…
做野既時候想讀番書
唔做野既時候
想做番野…
其實我想問張cert係咪真係甘重要…

忽然間好想放低學業
去工作,究竟我係咪傻架
子程你會話羨慕我而架讀緊書
但係其實都有好多野煩

近日有個同學同我講
或者係尼兩年你會搵到自己真正想做同想要既野呢…
寄望係甘…

今天爸爸生日
一家人吃飯很開心
屋企人尼一刻既支持係好重要
只不過唔想辜負佢地太多
希望我地一家人永遠都可以
Smile an ever-lasting smile

No comments: